معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در یادواره شهدای هفتم تیر و سردار شهید قدمیاری در شهر خور نیشابور گفت: شهید بهشتی معمار دستگاه قضایی پس از انقلاب اسلامی ایران است که راه و منش او مسیر خدمت بی‌منت بود.
کد خبر: ۹۵۲۳۲۷۴
|
۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از نیشابور، حجت الاسلام بصیری در یادواره شهدای هفتم تیر و سردار شهید قدمیاری شهر خور که به مناسبت هفته قوه قضاییه و با حضور مردم و خانواده شهدا و مسئولان برگزار شد، اظهارکرد: شهید بهشتی معمار دستگاه قضایی پس از انقلاب اسلامی ایران بود و راه و مسیر شهید بهشتی مسیر خدمت بی‌منت بود.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی افزود: ما در دستگاه قضا باید مراجعه مردم را برای خود نعمت بدانیم و برای احقاق حقوق مردم تلاش کنیم و با افرادی که به نوامیس و مال و آسایش مردم تعدی و تجاوز می کنند، برخورد کنیم.

وی در ادامه به موضوع حجاب و عفاف اشاره کرد و گفت: شهدا در دامن پاک مادران عفیفه و در پایگاه حجاب و عفاف رشد و پرورش یافته اند و اگر بخواهیم این نظام سربلند بماند و مقدمات ظهور حضرت مهدی(عج) فراهم شود باید به موضوع حجاب و عفاف توجه خاصی داشته باشیم.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: دشمن در شرایط کنونی از جبهه عفاف و حجاب به ما حمله کرده است و ما در دستگاه قضایی بر خود واجب می دانیم در برابر این دشمن نابکار بایستیم.

خبرنگار/مرشدلو

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار